Pokud si domů nesete úplně nový mobil a jste spokojeni, vězte, že je to starý křáp, který by technici příslušné firmy hodili do škarpy, protože ne jejich stole již dávno leží tři krát lepší a sedm krát výkonnější stroj. Jenže cesta ke spotřebiteli je trnitá. Mobil se musí zkoušet, testovat a když se tyto věci závěrečné fáze udělají, už je zde návrh na opět lepší stroj. A tak to jde pořád dokola. Když jsme se před létychlubili dvouřádkovým displejem a s opovržením hleděli na jednořádkové, netušili jsme, že za dvacet let budeme otevírat mobilní telefony jako knihu a stejně tak je klidně i používat.Mobilní telefon
Své o tomto pokroku mohou říci hráči počítačových her. Jsou bombardováni denně těmi super novinkami, že by je ani nestíhali kupovat. Jen staří bardové vzpomínají na pípání Amigy či Commodru a přetáčení kazet, aby našli svou oblíbenou hru. „Prince of Persia“ poskakoval na plochém pozadí a o nějakém prostorovém pohybu se tehdy jen potichoučku šeptalo a špitalo. Dnes? Hráč má na očích virtuální brýle a pohybuje se jako ve skutečném, reálném světě.
S touto dobou musí výrobce jednoznačně počítat a nesmí si dovolit zaspat. Pokud zmešká, tak na trhu propadne. Tedy, ne že by umřel hlady, to jistě ne, protože ne každý si může to nej dovolit, ale přece jen klesne jeho zisk. Třeba místo sedmi miliard jen na šest a půl.Virtuální brýle
IT budou řídit naši domácnost, budou nám poroučet a časem možná i bít. Toto nemusí být vtip, toto může být krutá skutečnost. Ten, kdo se zajímá a čte, například zde https://www.onlinechlap.cz/technologie/, tak ten ví.
I přes chmurné vize budou IT přínosem a to nemalým. Bez nich bychom stále žili jako před sto lety. I když, jsou jedinci, kteří by to uvítali.
Tak až si domů ponesete nový stroj, tak si zkuste vzpomenout na tento článeček. Stroj zahoďte a běžte zpátky do prodejny. Určitě jim přivezli novější a schopnější.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup